יום שבת, 6 באוקטובר 2012

מתחילים...

וואו... לא מאמינה שסוף-סוף יצרתי בלוג לעצמי... ועוד בעברית (אשתדל שקשיי ביטוי יהיו כמה שפחות מורגשים, אבל לא יכולה להבטיח את זה :)) נשאר רק למצוא זמן ולהיות נאמנה לבלוג כמו שאני נאמנה ליומן שלי.

שמי אנסטסיה כץ, אמא לשלוש בנות קטנות מדהימות ומעצבת גרפית - גם בסטודיו שאני עובדת בו כבר למעלה מ-8 שנים וגם בבית... בלילות בעיקר. בתקופה אחרונה אני מרגישה חוסר זמן תמידי: יש מלא רעיונות ושאיפות (ואפילו כוח יש!!!), אבל למה יש רק 24 שעות ביממה???

ככל שאני פוגשת יותר מעצבים מוכשרים מתחומים שונים, אני מבינה שעיצוב גרפי הוא לא האהבה היחידה. גם הבנות שלי נותנות לי המון השראה וחשק ליצור, לנסות, להיכשל ולהצליח. המטרה היא לטעום מהכל... ליהנות... לשתף... לשמח... ואני מקווה, להיות יעילה למישהו שרוצה ליצור גם...
אומרים שמי שמנסה את הכל לא יהיה טוב בשום דבר, אז אומרים...

לא מזמן הכנתי ספר מתכונים קטן וחמוווד, עיצוב דיגיטלי בפנים, קצת סקראפבוקינג בעטיפה. את ההשראה קיבלתי כאן
במקור מדובר בעיצוב עטיפה לספר מתכונים, אבל לא יכולתי לעצור ועיצבתי את כולו :)



מספר חברות כבר קיבלו אותו...
אפשר להזמין כאן.

2 תגובות: